tirsdag 2. juni 2015

Gammelt trebord

Kjøp møbler til lave priser! Se alle bord på nettsiden vår! Stilige og billige bord på nettet. Stort utvalg av praktiske sofabord! Du finner stilige bord hos oss!


Cafebord i mange varianter.

Se vårt store utvalg her! Hagemøbler til lave priser. Billige møbler med kvalitet hos Chilli. Hva med å fornye et gammelt bord?


Mange har et gammelt og brukbart bord som de ønsker å beholde, men en nedslitt overflate, og mat, vann eller kaffe har satt merker som ikke kan vaskes. Finn beste pris på Rubrikk. Bordet er meter langt. Gammelt fint trebord med stoler.


Normal bruksslitasje men en liten ripe Må hentes.

Pusse opp ett gammelt bord. Hus, hage og oppussing: Heisann. Har et ganske gammelt trebord stående, som jeg skal pusse opp tenkte jeg. Med en lys blågrønn farge. Autentisk, lekkert og meget praktisk både som dekoration og til bruk, eller som et ekstra bord til en fest.


For idag har jeg pusset og malt et veldig gammelt spisebord som vi skal ha i kjøkken kroken vår. Det skal bli en koselig krok tror jeg. Har du et gammelt og slitt tremøbel som du ønsker å fornye, men vet ikke helt hvordan? Marian Parson, som driver nettstedet missmustardseed.


Vasker med en trerens fra maxbo, og så gnir jeg innimellom matolje inn i hele bordet. Et gammelt møbel skal se ut som det er brukt, da bevarer man verdien, sier han. Hvis tremøblene bare trenger en oppfriskning, anbefaler han å rense og vokse dem. Tradisjoner rundt et gammelt trebord.


Sittende på moderne krakker, mørkt treverk, hvitt og mørkeblått, noe maritimt,. Jeg har kjøpt et gammelt kjøkkenbord i lakkert tre. Selve bordplaten er 69xcm.


Bordfotene er litt bølgete, gammel stil. Det har en skuff under, og det er 2.

Kan jeg få det nye heltregulvet til å se gammelt ut? Ja, kanskje til og med uten å gjøre noe særlig innsats. Dette gjøres enkelt med Liberon.


Hvordan du best behandler tremøblene dine, kommer an på hvilken type tre de er laget i, og hva de eventuelt er behandlet med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg