torsdag 5. september 2019

Fermenterings krukke

Flott fermenteringskrukke , gjør det enkelt å få et perfekt resultat hver gang. En fermenteringskrukke av leire, saltglasert på tradisjonelt vis. Fermenterings starter-kit liter brun mikset. Gærkrukker i mange størrelser og flotte farver til fermentering af alverdens grønsager. En fantastisk krukke på liter som kan være til bruk for enhver engasjert fermenterer.


To solide trykkstener er inkludert. Jeg bruker denne ofte, til større. Få tips på bloggen, kjøp utstyr på nettbutikken og meld deg på kurs. Overfør blandingen til en liters krukke.


Bland fiskesaus, sukker, limeskall, limesaft og vann i en mugge til palmesukkeret er oppløst. Perfekt for fermentering av sauerkraut, kimchi, løk, sylteagurker mm. Intruksjonshefte følger med. Et forsøg, der endte ganske succesfuldt.


Som led i mine små fermenteringsprojekter, har jeg været på udkig efter nogle gamle syltekrukker i lertøj. Grunden er at jeg synes, at det er charmerende, at. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning.


Startersæt til fermentering - Med liter krukke : Startersæt til fermentering - Med liter krukke : Varenr. Vi udvikler, producerer og markedsfører løsninger til fremstilling og konservering af fødevarer i lille skala - til brug i hjemmet, restauranter eller til. I 80´erne fermanterede jeg hvidkål, rodfrugter og alle mulige og umulige ting. Jeg havde sågar en speciel mælkesyregærings- krukke. Klassisk fermenteringskrukke i vakkert hollandsk håndtverk.


Spesiallaget for å sikre enkel, smaksrik og hygienisk fermentering. For at kunne gemme artikler til senere læsning skal du logge ind eller oprette en profil. Når du er logget in kan du gemme alle de artikler du vil og. Ved fermentering nedbrydes organisk materiale til enten. Vi holder en del kurser, talks, og demonstrationer i fermentering i løbet af året.


Både den store fermenterings - og syltedag, som er hands-on,. Jeg liker godt å lese bloggen til Cultured Guru de er virkelig hva jeg kaller fermenterings nerder,. Ordet ”fermentering” betyder ”at gære”.


Søren Ejlersen og Shane Peterson fortæller om fermentering af kål med mælkesyrebakterier, sauerkraut og kimchi. Velkommen til Ravfoo som er vores familie blog. Vi er en mad- og sundhedsglad mor og hendes tvillingedøtre (mændene i familien er knap så sundhedsorienterede). Og disse vaflene fra hele Norges fermenterings guru – Gry Hammer. Så klart må jeg anbefale mitt eget SPIS MAGEN FLAT BRØD HER.


Surdeig er spennende å lage selv. Med en egen surdeigskultur er nybakt brød aldri langt unna. Vi viser deg hvordan du lager din egen surdeig. Og disse kommer du til å spare på i en stor krukke med te.


Jeg har lige fået en ny bog ind ad døren og vil dele min begejstring. Skulle jeg gå for en seks liters krukke , eller en på tre? Jeg kjørte på, og endte opp med to på tre liter. Kjekt å ha i vinduskarmen, tenkte jeg.


Friter, bak og grill dine favorittsnacks uten bruk av fett og olje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg