fredag 6. november 2015

Dehydrator mat

Prøv våre splitter nye matkasser! Grillmiddag, Tex-Mex eller Frukt? Leveres sammen med matkassen din! Velg den som passer deg best. Oppskrifter laget av landslagkokk.

Du bestiller på nettet 2. Prinsippet med en dehydrator , er å tørke mat sakte, på lav temperatur over lang tid. Dette er for å bevare mest mulig av næringstoffene i maten. Uansett om du vurderer å anskaffe en dehydrator til å tørke frukt og grønnsaker, eller du allerede eier en av vidunder maskinene, så bør du lese videre. Dehydrator i banebrytende design med helt ny infrarød teknologi.


Ved handel hos oss får du rask levering og fri frakt på ordre. Om å tørke mat i dehydrator : Å dehydrere mat vil si å tørke mat.

I gamle dager tørket man mat for å øke holdbarheten ved å henge på snorer ,legge mat til. Denne mat dehydratoren er utstyrt med flyttbare hyller, rustfritt stål og et kraftig montert 5- watt varmeapparat og vifte som vil sikre deg jevn og konsistent. Jippi, jeg har endelig fått meg dehydrator ! Jeg er litt sånn oppi skyene nå, og gleder meg til å eksprimentere masse med tørking av mat :-). Soppen skyter frem i skog og mark, og den ene frukt- og bærtypen overtar etter den andre. Den lille fryseren vår er for lengst full, så hva skal vi.


Den effektive tørketrommelen er enkel å bruke: vask det, legg mat på dehydratorbakkene, sett en passende temperatur og ønsket tørketi. Sammenlign tilbud på dehydrator fra våre nettbutikker og les. En dehydrator gir fornyet energi.


Frisk mat fra en dehydrator gir din kropp fornyet energi, og demper trangen til søtsaker. Skjønner så inderlig godt at du vil kjøpe deg en dehydrator #128578; Selv hadde jeg ikke kunnet vært foruten. Det er både sunt, gøy og enkelt å. Egne erfaringer: 1: Spiste mat som var laget i en annen.


Med en dehydrator kan du lett lage turmat. Her er forskjellige oppskrifter og ideer til turmat. For tørking og bevaring av frukt , grønnsaker og urter rustfrie.

Jeg gikk til innkjøp av en tørkemaskin ( dehydrator ) og en vakuumpakker. Resultatet ble ganske bra! Enkelte grønsaker kan en fjerne opptil av vekten på!


Her er litt bilder av mat jeg har laget i dehydratoren. Av en eller annen grunn glemmer jeg ofte å ta bilder av maten jeg lager i den, men skal bli flinkere. Leter du etter dehydrator ? Finn de beste prisene og det største tilbudet hos Onlinevarer. Har regnet ut at det vil koste rundt 15. Jeg har hverken tid eller energi til å fortelle så mye om det akkurat nå, men jeg skal anbefale dere å skaffe en dehydrator.


En enkel og rimelig tørkemaskin for mat med tørkebrett. Fin til sopp, frukt og grønnsaker. Dehydrert mat kan gjøre en velsmakende og enkel matbit.


Mat dehydrators er små husholdningsapparater for tørking av ferske matvarer selv. De kommer i en rekke størrelser og kapasiteter, og kan. Sheets for dehydrating and baking mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg