onsdag 25. november 2015

Rengjøring av komfyr

Vi er en offentlig godkjent renholdsvirksomhet. Lagervarer leveres neste virkedag. Husk også at en overopphetet avtrekksvifte over komfyren kan være en brannfelle hvis den ikke renses minst én. Når det gjelder rengjøring er det verdt å huske at mikrofiber erstatter mye såpe,.


Hvordan rengjøre komfyren ? I tillegg til de daglige rutinene, bør stekeovnen også få litt grundigere skuring et par ganger i året.

Rengjøring av platetoppen er det viktig at du gjør med jevne mellomrom,. Med jevnlig rengjøring av komfyr og stekeovn, står du alltid klar til kokkelering av de lekreste måltider. Her er tipsene til hvordan du rengjør kokesonen. Jeg tømte vann over glasset og bunnen av komfyren.


På veggene gikk det ikke så greit da det bare rant av. Så drysset jeg en hel boks bakepulver over det hele. Et av triksene i boka er bakepulver-trikset.


Skal vi tro The Instructables, er natron og eddik alt du trenger for å få bukt med en møkkete komfyr.

Første bud for en ren komfyr er å rengjøre hver gang etter bruk, og da kreves det så lite at det holder å dra over med en fuktig klut. Komfyrer i stål er flotte,. Lesernes tips til rengjøring av rustfritt stål. Hvitevarer Synes du det er vanskelig å få det rustfrie stålet pent?


Så begynte jeg å skrubbe. All skitten bare rant rett av. Alt var så løst og lett å vaske – Har prøvd dyr spray. På tide med noe nytt i bilen nå.


Har endel på pc, men hører mye musikk på satelitradio også. De kan også føre til misfarging av det. Før du begynner å rengjøre komfyren eller ovnen, være sikker på at gassen er slått av , og det er kult, slik at du ikke. Lei av trassige fettflekker,. Har du noen gode råd til rengjøring av platetopper?


Trenger du gode tips til rengjøring av stekeovn? På denne siden får du to gode tips til hvordan kan få stekeovnen din skinnende ren! Stort utvalg av elektronikk og hvitevarer til lave priser.


Før du setter i gang med vask av komfyr er det lurt å sjekke hva slags ovn du har.

Hva tåler ovnen din av vaskemidler, og er den til og med selvrensende? Idag skal jeg tipse om hvordan jeg får ren toppen på komfyren , en keramisk platetopp. Det er fredag og vaskedag.


Jeg bruker produkter som er spesialtilpasset til ulike rengjøringsoppgaver, og bruker Jif for rengjøring av ovner fra Lilleborg,. Vi har vel alle grist når vi koker middag. Da jeg tok av plata så jeg at.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg