torsdag 13. april 2017

Gummiføtter vaskemaskin

For deg som vil slippe hoppende vaskemaskiner og stygge merker i gulvet. Disse praktiske støtdemperne plasseres under føttene på vaskemaskin , oppvaskmaskin. Sett med gummiføtter til vaskemaskin direkte fra Electrolux. En ustø vaskemaskin kan være svært støyende og bevege seg mye. Jeg ble anbefalt av Elkjøp å sette fire gummiknotter (se link) under vaskemaskinen for at den ikke skulle vibrere under sentrifugering.


Det viste seg imidlertid at. Vår vaskemaskin står i nærheten av både kjøkken og stue. Ved sentrifugering oppstår det en del vibrasjoner i hele huset og vi skulle svært gjerne få bort en. Søker du etter Gummiføtter til Universal vaskemaskin ? Den har kapasitet til kg klær og programmer du kan velge. Bosch Series vaskemaskin WAT283T8SN.


Ved å plassere tørketrommelen på gummiføtter kan du øke stabiliteten og dermed redusere lydnivået betraktelig. Vaskemaskinen står i etasjen ovenfor badet vårt. Det fleste av oss har vaskemaskinen stående på et.


Jeg har vaskemaskinen min på badet, den er helt ny og jeg er veldig fornøyd med den men jeg har lyst til å kjøpe tørketrommel. Kan jeg ha tørketrommelen oppå. Fleste vaskemaskin reservedeler til Miele på nett. Finn hele utvalget av deler hos Nettoparts. Vi gjør det enkelt å bestille og kjøpe Miele vaskemaskin reservedeler.


Det er ikke bare irriterende når vaskemaskinen hopper, rister og beveger seg over gulvet. For å unngå dette, kan du sette gummiføtter på maskinen,. Vibrasjonsdemper for vaskemaskiner, minimerer resonans og vibrasjoner fra vaskemaskinen. Beskytter også underlaget som vaskemaskinen står på. Det er forskjell på dempe svingninger i et system og vibrasjon fra en vaskemaskin.


Fjærene som holder trommelen i har til oppgave å gi etter slik at vaskemaskinen. Ulempe : - at den kan dette ned. Min gjorde det, den ble liggende kjilt på tvers mellom vasken og dusjen. Etter det ble det satt gummiføtter under beina på. Lagervarer leveres neste virkedag.


Det finnes også Priser fra butikker. Kjøp nå, betal om mnd. Vi har nå vaskemaskin for hytte fra Finn. Så nei, ikke vaskemaskin opppå tørketrommel,.


MEn husk å kjøpe slike gummiføtter for å stable de, så de står stødigt. Lukk Hvitevarer Hvitevarer. Jeg er på jakt etter 8-stk kraftige gummiføtter som jeg skal montere fast under en tre-rampe som jeg har mekket sammen til sofaen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg