mandag 10. september 2018

Sanabona dehydrator

Vi lagerfører ulike dehydratorer (mattørkemaskiner) og utstyr til denne. Sunne goder fra naturen: rå kakao, goji bær, rosa salt, krillolje, yacon, agave med mer. Finn produkter og la deg inspirere av våre oppskrifter.


Excalibur er den ledende dehydratormaskinen på markedet. Hvis du skal tørke noe som er tungt eller mye, f. Dette er en grov metallrist til dehydratoren. Prinsippet med en dehydrator er å tørke maten sakte ved lav temperatur, for å bevare næringstoffene bedre.


Og er litt i tvil hvilken type jeg skal kjøpe og hvor. Skal det bli den fra Sanabona , eller den fra UK Juice. Jippi, jeg har endelig fått meg dehydrator ! Den er kjøpt i Norge hos Sanabona HER. En ordentlig kjekkas :-) Med ni brett og timer. Den har dura og gått nå i et.


Så når vi skulle bestille fra Sanabona likevel slengte jeg med et sugerør. Jeg ønsker meg SÅ mye en dehydrator med brett! Jeg har en stund tenkt på å kjøpe en dehydrator. Når man kjøper en dehydrator følger det med et kurs.


Tørke Sopp med Dehydrator - Rimsopp, Kantarell, Skrubb og Kremle! En dehydrator bruker dessuten lite strøm i forhold til en komfyr. Er ganske massiv, men ja, det er en benkemodell. Har kjøpt den hos Sanabona.


I går var jeg som vanlig innom en av innvandrerbutikkene med stort utvalg av frukt og grønt - og de. Tørk snacks i en dehydrator - fruktruller, tørket frukt, grønnsak chips mm- ta med på stranden eller på tur. Det er visst kjekt å lage det i dehydrator ,. Når jeg har mer info kan jeg fortelle om det. Ellers får man kurs gjennom sanabona når man kjøper,.


Nå er det slik at sanabona. Firmaet hun startet heter Sanabona som betyr sunne goder. Et godt navn som er ganske lett å huske. Har tenkt litt på å skaffe dehydrator , men det koster i underkant av 3tusen. Og som 14åring er det ikke akurat det jeg tenker.


Legg på rist i dehydrator og tørk på grader i timer. Du kan sikkert tørke i stekeovn også,. De finnes også i hvitt, og med brett.


Grunnen til at jeg gjorde begge deler var fordi jeg ville se hva som fungerte best siden jeg ikke har dehydrator. Big List of 2of the Top Websites Like sanabona. Får skikkelig lyst på dehydrator når jeg ser sånne raw oppskrifter. Her skriver dog sanabona. Jeg leser nå en bok som jeg ved en tilfeldighet fant på biblioteket.


Fredrik Paulun skriver mye om blodsukker og det er et avsnitt som omhandler Reboundeffekt. Jeg skjønner nå at jeg må skaffe meg en Dehydrator snart,. Saker jeg er veldig nysgjerrig p. I dag har jeg fått flere pakker fra Iherb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg