onsdag 18. mai 2016

Kakedekorering

At vi spiser med øynene, har du sikkert hørt mer enn en gang. Derimot er det ikke sikkert at du vet hvor mye det faktisk stemmer! Hvis du noen gang har spist Ah. I mars fylte vår kjære, spreke bestemor år!


Ingen 90årsfest uten kake, så denne gangen var det oss alle tre som samarbeidet om kakeprosjektet.

Dette er en glutenfri matblogg, jeg er opptatt av å finne gode oppskrifter på både fest og hverdagsmat. Alle oppskriftene her er glutenfrie, men kan brukes som. Skal du pynte opp til fest? Festkompaniet har pynt til enhver anledning!


Jeg har fått flere forespørsler om når den nye kursplanen kommer ut. Her er den endelig, første kurs er ikke før slutten av august, men send meg en forespørsel. I går kom jeg tilbake fra ferie i Orlando med familien.


Det ble en lang reise hjem, og jeg merker jetlagen i kroppen.

Men turen var helt topp, så det var definitivt. Her ser vårt utvalg av kakepynt, utstyr til baking og matservering. Kakedekorering - Trio of Roses.


Her finner du muffinsformer, kakelys, bakeformer, kakepinner og kakeskilt med mer! Spiselige roser kommer i alle former og størrelser, og det kan være vanskelig å vite hvor man skal begynne! Hei En stund siden jeg har lagt ut noe nå, men har vært så mye annet enn baking og mat i tankene.


I dag mens jeg skrollet og rollet rundt på nettet etter. Finn lavest pris på Kjøkkenredskaper fra en rekke nettbutikker. Vi hjelper deg å spare penger på netthandel.


Tippene er basisen for all kakedekorering. De kommer i ulike størrelser og utforminger, ettersom hva man ønsker å produsere. Hver tipp er nummerert, så du enkelt. Englemor år, jobber for tiden som nattevakt. For Camilla Sollie Evjen (36) startet interessen for kakedekorering for tre år siden.


Nå er hun på Røynelands kurs for å ta til seg mer. Leitar du etter nye utfordringar innanfor helsesektoren?

Då er kanskje dette noko for deg. Solund kommune søkjer etter ny. Den amerikanske feiringen av Halloween er for alvor blitt adoptert i Norge. Kurs Som et supplement til salg og distribusjon arrangerer vi kurs i kakedekorering , våre kursholdere er utdannet ved Wiltons skole i Chicago.


Konsentrert farge fra Rainbow Dust! Klar for bruk til Air Brush eller i Royal Icing, smørkrem, kakemix, marsipan mm. I dag tenkte jeg å skrive litt om dekorering av kaker, nærmere bestemt cupcakes til dåp.


I våres ble fetteren min, Herman, døpt, og jeg fikk bidra med kaker til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg